Cari obat supplement disini

Gejala Tanda-tanda Toksin dalam badan anda






Udara yang tercemar adalah masalah yang serius dalam dunia hari ini. Banyak toksin memasuki badan kita, yang boleh menyebabkan masalah kesihatan yang serius. Juga makanan yang kita makan hari ini mengandungi bahan tambahan, dan ia mengandungi jumlah mungkin kecil toksin, tetapi memakan mereka setiap hari untuk tempoh masa yang panjang, boleh menyebabkan masalah kesihatan yang serius.

Apabila tubuh badan kita dipenuhi dengan toksin ia mula memberi amaran kepada kita, tetapi dalam kebanyakan kes, tanda-tanda diabaikan. Rasa letih dan tidak mempunyai tenaga pada siang hari, sakit kepala, peningkatan kepekaan bau, keletihan dan sakit tidak diambil serius.
Jadi, jika anda melihat beberapa tanda-tanda berikut, jangan mengabaikan mereka, kerana badan anda sedang cuba untuk memberi amaran kepada anda tentang toksin dalam badan anda.


 1.Masaalah berat badan

Apakah yang boleh menyebabkan keadaan huru-hara yang cukup baik dengan kelenjar adalah kuantiti besar toksin. Ia amat sukar untuk membakar kilogram, tetapi jika kilogram yang anda mempunyai sebelum memulakan bersenam dan makan yang sihat adalah masih sama, maka masalah anda adalah hormon. Untuk membuat keseimbangan hormon normal, tubuh anda memerlukan detox lengkap.

2. Nafas berbau

Jika anda melakukan kebersihan mulut yang biasa setiap hari, tetapi anda masih mempunyai nafas berbau, maka ia adalah jadi mungkin kerana anda mempunyai masalah penghadaman dan ia adalah satu tanda bahawa anda telah meningkat toksin dalam badan anda.

3. keletihan

Adakah anda bangun letih pada waktu pagi, apabila anda tidur kerap pada waktu malam? Adakah ia sukar bagi anda untuk membuat ia sepanjang hari? Jika anda melihat sesuatu seperti ini, tidak mengendahkannya, kerana badan anda sedang cuba untuk memusnahkan semua toksin di dalam. Cara terbaik untuk mengelakkan ini adalah untuk mula makan lebih buah-buahan dan sayur-sayuran, dan minum lebih banyak air. Dan untuk kesihatan yang lebih baik, elakkan gula dan kafein.

4.sakit Otot

Anda tidak boleh melatih latihan sama dari hari-hari sebelumnya? Anda merasa sakit di dalam otot tanpa apa-apa latihan? Sebabnya adalah toksin yang berada di dalam badan anda.

5. Sembelit

Akibat sembelit juga dengan sakit kepala dan keletihan. Apabila kita mempunyai masalah sembelit, toksin kekal dalam sistem pencernaan yang menyebabkan kesan negatif. Toksin yang dijamin jika pemakanan anda dipenuhi dengan bahan kimia dan racun perosak.


6.perubahan  Kulit

Jerawat boleh muncul sebagai kesan crèmes yang berbeza dan losyen tetapi psoriasis dan ekzema tidak boleh diabaikan kerana mereka hanya muncul apabila organisma sedang berjuang dengan toksin.


7. Peningkatan sensitiviti bau

Jika anda perhatikan betul-betul sakit kepala selepas anda merasakan bau yang kuat, maka satu-satunya masalah adalah toksin dalam badan anda.

Anda boleh menyelesaikan masalah di atas dengan cara yang sangat mudah. Berikut adalah beberapa tips:

Apakah yang dapat membantu untuk menghilangkan toksin


  1. minum banyak air putih.
  2. Bersenam membantu dengan peredaran dan ia membantu untuk menghilangkan toksin.
  3. Cuba untuk bersenam sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari.
  4. ketumbar atau pasli teh
  5. Berus lidah anda, semasa memberus gigi
  6. Yogurt, adalah pemakanan anda perlukan
  7. menyedut dan menghembus nafas banyak setiap pagi hari
  8. Gunakan produk tanpa sebarang bahan kimia, yang pada asas semula jadi
  9. Makan makanan sering organik kerana ia adalah lebih sihat.

No comments