Cari obat supplement disini

Rahsia buah kurma dan kebaikkannya





Orang-orang dinegara Arab mengambil jumlah besar Kurma setiap hari. Buah-buahan ini tidak dikenali dunia tetapi mereka mempunyai banyak manfaat untuk kesihatan anda dan oleh itu ia adalah masa yang tinggi untuk anda belajar sesuatu tentang mereka. Tarikh tumbuh dalam kelompok sawit besar. Mereka yang hanya ditanam di beberapa tempat di dunia, tetapi mereka boleh didapati di semua negara di seluruh dunia kerana mereka mudah untuk pengangkutan.

Ia amat mujarab untuk memperbaiki jantung dan fungsinya. Untuk tujuan ini rendam tanah kurma kering dan meninggalkan mereka  seperti itu pada waktu malam dan mengambil mereka pada hari berikutnya.

Mereka menguatkan seluruh badan, bertindak terhadap parasit dan bakteria dalam perut, memperbaiki penghadaman dan mengurangkan kolesterol. Mereka adalah penawar semula jadi terhadap penuaan, dan boleh membantu anda menghilangkan Keletihan badan.Ia boleh bertindak sebagai pencegahan untuk kanser kerana ia mengandungi sejumlah besar kalsium, magnesium dan fosforus.

Ia juga terbukti baik untuk saraf.Perhatian daripada jumlah tarikh yang anda makan, kerana ia mengandungi gula semula jadi dalam bentuk glukosa dan fruktosa dan tarikh tunggal mengandungi sehingga 20 kalori. Supaya mereka boleh membuat anda masalah dengan berat. Buah ini boleh dimakan segar dan kering. Anda boleh menggunakannya untuk menyediakan jem, marmalade dan menambah kepada beberapa kek dan biskut

No comments